søndag den 11. januar 2009

Fra Mackinac Island i Michigan

 Jeg skriver fra den smukke historiske Grand Hotel på Mackinac Isaland i Michigan. I dag talte jeg på en state-dækkende konvention til Michigan Association of Healthcare Advocates (Maha). Min præsentation var titlen "Forkyndelse Andre er, hvad livet handler om". Det var en blanding af CBT principper krydret op motivation, inspirerende historier, masser af vittigheder, og naturligvis musik. Jeg har altid sætter min guitar til disse taler forpligtelser til at synge og spille. Musik brightens up publikum og skaber et klima til læring. De mennesker modtaget min præsentation meget godt og jeg er glad! Jeg er taknemmelig for, at Mary Lou McFadden (VP of Education for Maha) for at invitere mig. Min gode ven Pat Chambers inviterede mig til at tale i Charlotte NC og Williamsburg VA. Mary Lou blev på begge konventioner, hørt mig tale og det er, hvordan hun kom for at invitere mig. Pat åbnet en stor dør for mig, som har resulteret i adskillige taler forpligtelser og jeg er så taknemmelige for Pat. Jeg takker Gud for denne lejlighed til at tale her. Det er et stort privilegium, og jeg aldrig finde muligheder som dette for givet. Jeg takker Gud for at være med mig som jeg taler. Jeg har altid sat i et godt ord for Jesus, dele min historie og tilskynde folk. De lo, græd, købt alle mine musik-cd'er. Jeg udsolgt, og folk stod på linje udtrykker skuffelse over, at jeg ikke har mere. Jeg gav dem min hjemmeside og instruktioner om, hvordan du henter min musik i iTunes. Øen er forbløffende. Så smuk, som den Greenbrier Hotel i White svovlkredsløbet Springs i WV men jeg tror, at denne indstilling toppe det. Ud af mit vindue er en smuk plæne, en stor blå pool, en betragtning af de store søer, heste, buggies, masser af mennesker - det er en selvbærende øen hoteller, bed and breakfast kroer, butikker og historiske bygninger. Ingen biler er tilladt - kun heste og cykler. Jeg så en smuk sten kirke (congregationalists) på vej op ad bjerget, som blev bygget i 1900. Jeg ønsker Kim og pigerne var høre. Jeg savner dem nu og ser frem til at se dem onsdag i kirke, når jeg vender tilbage. For nu vil jeg fortsætte med at studere gennem natten og forsøge at gøre god brug af dette fredelige og rolige (og meget dyrt) hotelværelse før jeg fange min 11:10 flyvningen hjem .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.