onsdag den 22. april 2009

Den Outnet: Top Designere Gaa Discount

Min obsesssion med Net-A-Porter og udvælgelse af insanely fabelagtige designer duds er ingen hemmelighed. Så var jeg begejstret, når jeg vågnede op til en e-mail i min indbakke annoncerer lanceringen (endelig!) I Outnet - deres søster websted med insanely tilbagediskonteres prissætning.
Selvfølgelig er dette ikke nødvendigvis ensbetydende med, at disse stykker er faktisk overkommelige for de fleste af os på et stramt budget (bankede off et par Grand fra en $ 3.000 kjole stadig gør det til en $ 1000 kjole), men den er sikker gør disse smukke oplevelser at meget mere fristende! * Clockwise fra venstre: drømmende grå Chloe, sexet Bottega Veneta, en klassisk skåret D & G, og min favorit Donna Karan fra sidste sæson.

Ikke at forglemme kan du begynde channeling din egen indvendige Rachel Zoe med stykker som denne DVF kaftan. C'mon, kan du helt slippe af sted med det ... ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.