torsdag den 2. september 2010

GBBD for februar 15

Color kommer tilbage til DragonFly, haven vågne op efter flere ugers uafbrudt frostvejr.
I denne uge den mexicanske flamme vin er i fuldt flor.
Roserne er begyndt deres vinter blomstrer i år jeg sætte nogle af mine rosenbuske i potter og holde dem ude af den solrige pletter. Jeg håber at holde dem blomstrende i de varme sommermåneder.
Petunias er min yndlings vinter farve; disse planter tager vores kolde vejr med noget problem, selv de lave temperaturer i år. Jeg har flere potter og ampler rundt i haven, de giver haven en lykkelig look.
Endelig lobelie, var denne kurv en gave fra ven. Blomsterne er små, farven er fantastisk, og bierne elsker dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.