onsdag den 27. oktober 2010

Fawns a'plenty!

Vi vågnede op i morges og kiggede ud af vinduet for at kontrollere for eventuelle stormskader fra sidste nætter regn. Kruset op i forhaven var den sødeste lille fawn, bare vokser ud af hans baby pletter. Mor var ingen steder at finde i vores gård, så vi antager at hun var ude i skoven med en lille \ "mor Time \". Jeg undskylder for slørede foto, blev det skudt gennem vinduet i morges.



Sidste uge, gør det morgenmadsretter, så jeg den samme rådyret med hans / hendes mor, græsning i vores gård langs kanten af skoven. En time senere, en anden dådyr med to fawns krydsede værftet går i den anden retning, vandrede omkring ejendommen at finde gode ting at nippe, og forsvandt bag naboer huset.

Her er jeg i hjertet af en befolket forstad med alle slags vilde dyr krydser gennem vores store værft. Jeg formoder, det er den eneste "engen" i området, og de opdager, at de kan læ i den omkringliggende skov og sikkert komme ud for mad (selv om nogle gange deres idé om \ "fødevarer \" ikke mesh godt med min blomst og grøntsager beplantninger) Det er fascinerende at se dem og vi elsker det faktum, at der bor her er næsten som camping, bortset fra at vi har alle bekvemmeligheder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.