mandag den 6. december 2010

Love and Other Drugs: »Ikke alle regnbuer og sommerfugle". Inde konto fra CMJ screening

Selv om vi havde disse vidunderlige billeder af Jake Gyllenhaal og Ed Zwick udgør uden for teatret for CMJ screening i sidste uge, var der meget lidt indefra. Men takket være Queenie Darleen, der sad lige over for Jake og alligevel havde en rolig hånd for fotografier, har vi en konto med fotos. Mange tak til Queenie om tilladelse til at sende det meget fine billedet nedenfor. Du kan læse den fulde konto og se flere billeder på Queenie's hjemmeside.


Her er Queenie opfattelse af filmen: "Love and Other Narkotika er ikke en typisk romantisk komedie, faktisk, sagde Jake og Ed de kan lide at kalde det en følelsesmæssig Komedie, fordi der er drama, og det er ikke alle regnbuer og sommerfugle. Der er en masse sjove scener, men der er trist dem så godt-jeg græd. Der er masser af nøgenhed og den rolle, kvinder er meget forskellige. Mange tak for at dele, Queenie!

Hysteri

Maggie Gyllenhaal's nye projekt fortsætter med at vokse med nogle nye navne tilføjet. Dette er endnu et eksempel på en film, hvor Maggie (og Jake) fremstå som den eneste amerikanske blandt en afstøbning af veletableret britiske skuespillere. Gemma Jones, for eksempel, er en skuespiller jeg har tilbragt min lørdag aften ser som et lille barn. Hun var Hertuginden af Duke Street længe før hun blev forvist til Harry Potter's sygeplejerske.



Tak til Queenie for fotoet!

Jeg så RØDE i dag, og nød det. Du kan læse min anmeldelse på MovieBrit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.