mandag den 31. august 2009

Advarsel! Petunia paa Arbejdspladsen

Really ... du er blevet advaret! Disse billeder er virkelig dårlig kvalitet, og de kan måske endda være lidt skræmmende. Men hvis du gør det gennem de to første, tredje vil efterlade dig med et mere behageligt syn.

DH kaldte mig ud til haven (jeg var i laden hængende et forhæng, men mere om det senere). Vi så et syn, vi har aldrig set før. Petunia (slangen) på arbejde! Hun havde fanget en stor tår og trække det gennem herb seng. Tja, jeg har altid antage de blev spist slugs.

Jeg ønskede ikke at skræmme hende fra hendes opgave, så jeg forsøgte at zoome ind uden at komme for tæt på eller tage sig tid til at se, om det var fokuseret.

I midten af det foto, du vil se den plettede agersnegl og stribede Petunia. Den agersnegl er større omkring end Petunia. Hun har det i sin mund om i midten af agersnegl.


Nedenfor, også selvom et dårligere billede, men ser for plettede agersnegl og stribede Petunia.

Senere, jeg kontrolleres denne seng igen og hørte tørre blade rustling. To mindre Petunias hvor kontrolgradienten ca. Jeg tager det, at de store agersnegl jæger ville ikke deler, og sendte dem ud for at finde deres egne slugs. Hvem er jeg til at klage.
Ahhh .... Jeg kan bare ikke få nok af echinacea farve i år (& the beruset bier).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.