fredag den 27. november 2009

Forsoeg og resultater paa Google og Microsoft

Trods ofte står sammen på konferencer, det er forholdsvis sjældent at se den offentlige debat om teknologi og teknik mellem mennesker fra Google og Microsoft. En nylig tale om A / B-test i Seattle Tech nystartede er en sjov undtagelse.

I knap vises video i den tale, som begynder ved Q & A omkring 1:28:00. Oplægsholderne af de to samtaler, Googler Sandra Cheng og Microsofts Ronny Kohavi, aggressivt debat betydningen af ydeevne, når de kører weblabs, med andre kimen i så godt. Mærkeligt, synes det at være Microsoft, ikke Google, argumenterer for hurtigere ydeevne.

Gøre dette endnu mere morsomt er, at både Sandra og Ronny skære deres eksperimenterer tænder på Amazon.com. Sandra Cheng nu er produktchef med ansvar for Google Website Optimizer. Ronny Kohavi nu kører forsøg teamet hos Microsoft. Amazon er Eksperimenter U, forekommer det.

Af den måde, hvis du ikke har set det papir \ "Online Forsøg på Microsoft \" (PDF), som blev præsenteret på en workshop på KDD 2009 har store fortællinger om eksperimenter vee i Redmond gigant. Afsnit 7 om \ "kulturelle udfordringer \" især er værd at læse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.