onsdag den 2. december 2009

Wow! Jeg har vaeret nomineret ..



OK, godt - jeg ville ignorere det. Jeg mener spille det koldt og ikke gøre en stor del af det. Men så kan jeg gå ind andre steder og se, de er alle råber VOTE FOR MIG! Tja, hvis konkurrencen vil være fræk over det, så måske skulle jeg sige noget ...





Jeg har været nomineret til 2009 Blotanical Awards for bedste Container Havearbejde Blog. Jeg ved ikke, hvem udpeget mig, men tak, tak, tak. Vidste jeg ærlig talt ikke forventer det, og bare gøre det i top fem får mig til at føle stor, uanset det endelige resultat. Et stort knus til alle jer ...




Men for dem af jer der har ikke været her meget før, og som ikke er sikker på, hvorfor jeg har været nomineret - her er et par links til nogle af de stillinger, som jeg har nydt at skrive den mest. Beslut jer, og må det bedste container havearbejde blog vinde!




Dyrkning af bomuld på balkonen

Tulipaner - The Second Year

Balkon Havearbejde - eller bare Exterior Decorating?

Form og Farve, farver og form

eller prøv denne samling af stillinger med etiketten Arbejde på balkonen




Bedste Container Havearbejde Blog er kun én kategori, og selv om der er en masse andre til at stemme for. Faktisk indrømmer jeg at være en smule forvirret. Der er 75 alle sammen (især fordi hver stat i USA har sin egen) og i nogle kategorier, jeg vil gerne stemme for nogen af finalister. Hvordan vælger du?


Afstemningen er åben for et par dage (og ikke 285 som Stuarts dejligt idiosynkratiske counter fortæller os), så hvis du er en Blotanical medlem, men har endnu ikke afgivet din stemme, gør nappe over til stedet og få et kig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.