torsdag den 24. december 2009

Interaktion

En af de ting, der er lige så d * mned køligt om blogging er alle af interaktion. Jeg elsker at få kommentarer, at tilbuddet ikke kun opmuntring, men lejlighedsvis gode råd om projekter og produkter.

Jeg elsker også det, når noget, jeg har gjort eller forsøgt kan hjælpe en anden ud. Så kunne jeg ikke ignorere en nylig kommentar fra Kate, der prøvede at finde min optagelse på vinyl beadboard. Her er det, Kate! Denne post har sælgeren oplysninger og et foto, too. Selv om vi troede det var et godt produkt (lavet af vores venner på Azek, der har foretaget en vinyl planker jeg boet i skuret med) var det ikke det bedste valg for det projekt, som vi overvejer det. Jeg har lige kom over, at prøve og bestået den på et par dage siden. Det var tyk og hjertelig, gled sammen nemt og stadig opretholdes en flot træ look.

Jeg fik en kommentar til et ret gammelt indlæg (fra tilbage i februar) på min gennemgang af Twin Udkast Guard. At gennemgå stadig får en masse trafik fra Google, noget, der har været stigende, som vejret har vendt koldere. Jeg kunne godt lide det element, og jeg vil købe en anden hurtigt til bagdøren.

George, dog havde nogle fakturering problemer med kundeservice, og da han ikke engang som det produkt, decrying det som "skrald." Ja, jeg er ked af at du havde en dårlig oplevelse, George. Vi købte vores i Wal-Mart, og ni måneder senere, vores er stadig meget i brug på hoveddøren, og stadig gør sit arbejde.

Nogle gange er jeg nødt til at lytte, når mine læsere tyder noget. Victoria fortalte mig uger siden at få nogle kemikalier til at fjerne badeværelset injektionsmørtel dis. Jeg modstod. Men selv om metoden jeg var benytter var i orden, det var så tidskrævende jeg vidste, jeg havde brug for at prøve noget andet. Selv om jeg ikke fik den nøjagtige produkt hun anbefalede, fandt jeg dette på Lowe's. Jeg er glad for at rapporten IT WORKS!

Hvis jeg bruger bare lidt tid med det et par aftener i denne uge jeg skulle være i stand til at erklære den dis fjernet. Så selvfølgelig kommer jeg til regrout i sektioner og puttes i kvart-runde, før jeg kan erklære gulvet komplet.

Bare så du ved, hvad jeg gennemgå, jeg køber. Hvis det kommer til det punkt, hvor en virksomhed sender mig noget at prøve, vil jeg fortælle dig at. Ikke at det ville gøre det lettere for dem. Jeg vil enten gerne noget - eller vil jeg ikke. Og jeg vil fortælle jer begge veje!

Jeg er alt om at finde ting at gøre DIY projekter hurtigere, nemmere og billigere. Jeg tror, det er noget vi alle kan forstå. Så husk, at holde dialogen i gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.