lørdag den 12. december 2009

Skateboard + Keyboard = Skatekeyboard


Det ser ud til at være en repræsentation af, hvad jeg gør for at arbejde, og hvad jeg gør for sjov. Dette er en opfindelse af kunstneren Tobias Leingruber. Tobias oplyser på sin hjemmeside ...

\ "Internet kunstnere, gadekunstnere og rullebrætter bruger offentlige arkitektur på måder, havde skaberne ikke forvente, at det skal bruges. I den forstand Artzilla browser add-ons, skateboards og spraydåser er de samme. Det Skatekeyboard vil blive vist, blandt arbejdet i nogle fantastiske kunstnere og venner, på BLK River Festival i Wien i næste uge. Jeg vil være der, for \ "

Jeg kan godt lide det, faktisk jeg ville ønske, jeg ville have tænkt på det som sin store billede eller logo for et skateboard blog som min! :) Jeg elsker det som et kunstværk, som jeg virkelig kan forholde sig til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.