onsdag den 4. marts 2009

It's All i kornbesats ...

Jeg ved Jeg vil være masse-image reposting men jeg virkelig var nødt til at dele disse billeder, som blev truffet af Dazed Digital bidragyder Kasia Bobula under London Fashion Week ... betydning er, at den trio af designere her: Mark Fast, Mary Katrantzou og Craig Lawrence var også alle figurerede i * stadig-rablende-om-det-skamløst * nyt problem i en anden Magazine med Tilda Swinton trække deres ensembler med et sind-thudding mængden af ufortyndet henstandsperiode (psst. .. Digi version er gratis online, hvis du efter den ...).

Ikke at dytte kontoret horn eller noget, men jeg tror Kasia har erobret en dejlig energi i alle tre af de designere, der gør mig virkelig virkelig glade om deres fremtid, råbe for at se, hvad de vil gøre næste højere grad end de større navne på den tidsplan, og endnu mere ivrig efter at spare op til deres stykker, fordi jeg har lyst til på samme måde, at tidlig McQueen eller Westwood er skattet, disse tidlige stadier vil også have den samme cache i future.�

Mark Fast 's strik er achingly delikat - et indsatsområde, og det ligner den kjole kunne falde bort, og ligesom sidste indsamling, indeværende sæson Hurtig fortsætter med at udforske de teknikker, der mente bendingly seductive.� Den sexiness i hver kjole er stærk type, som jeg beundrer, svarende til hvad jeg ser i min ven Anthony Vaccarello samling (han viser i White Club i Milan på mo ...). �

 Mark1

 Mark4

 Mark5

 Mark9

Jeg fik alle glade, når Jeg fandt ud Mary Katrantzou 's indsamling var inspireret af vintage parfumeflasker ser som jeg også havde en mild besættelse for at søge efter dem på eBay.� Jeg skulle have øjeblikkeligt anerkendt glasset facetter og prismer af farve i disse signatur prints på dresses.� Mary har udvidet sin samling til at omfatte mere skiller for der er for at lokke ...

 Mary1

 Mary2

 Mary4

Mary6

Craig Lawrence har fundet den bedste måde at bruge op sidesten girly bryllup farvebånd . � Strikkemaskiner de ting at gøre trøjer, kjoler og gigantiske Pom poms.� Jeg er så glad for han kom til at vise på Blow Pop-Up Show , fordi det tager en model striding ned catwalk at se, hvad Craig handler om, nemlig brikker at flytte på fremragende vis.

 Craig6

Craig2

 Craig7

 Craig4

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.